Apua yrityksen

arkeen

Tarjoamme assistentti- ja asiantuntijapalveluita kuukausiveloitteisesti

Mitä jos kuukaudestasi vapautuisi 40 tuntia lisää aikaa?

Pieniin rutiinitehtäviin menee päivistä huomaamatta paljon aikaa. Nämä työt on pakko hoitaa, mutta myös joku toinen pystyisi ne hoitamaan. Liiketoiminnan ydinhenkilöiden ei ole järkevää käyttää aikaa laskutukseen tai verkkosivuille uusien tekstien kirjoittamiseen.

Yhdessä Digisihteerien kanssa voit keskittyä tuottavaan työhön ja pitää arjen rattaat pyörimässä!

Digisihteerien hoidettavaksi voit jättää esimerkiksi; osto- ja myyntireskontran, laskutukset, kirjanpidon tositteiden keräämisen, oikolukemisen, tekstituotannon esim. referensseihin, verkkosivupäivitykset, avustavat HR-tehtävät, tuntikirjauksien tarkistamisen, sosiaalisen median ylläpidon, somemarkkinoinnin….

Avullamme yrityksille ja liiketoiminnan ydinhenkilöille jää enemmän aikaa tuottavalle työlle. Tämä mahdollistaa yritykselle kasvua ja kehittymistä!

Aika on tärkein resurssimme! Käytä se viisaasti.

Ota yhteyttä ja sovitaan ilmainen strategiapalaveri, jossa käymme läpi tilanteenne. Tapaaminen ei sido asiakkuuteen.

Joustavasti, ammattitaidolla ja diginä!

Laita viestiä ja sovitaan ilmainen strategiapalaveri!



    Kirjoita lyhyesti millaiselle palvelulle sinulla olisi tarvetta.
    Otamme sinuun yhteyttä niin jutellaan tarkemmin.




    Digisihteerien assistenttipalvelut

    Digisihteerit Light 10h/kk

    550 €/KK

    Light-paketissa voidaan toteuttaa 1-3 asiakokonaisuutta. Ulkoistettavia töitä voivat esimerkiksi olla myyntilaskutus ja sähköpostin ylläpito.

    Digisihteerit Pro 20h/kk

    980 €/KK

    Pro-paketissa voidaan toteuttaa laajemmin 1–4 asiakokonaisuutta. Ulkoistettavia töitä voivat olla esimerkiksi laskutus, palkka-aineiston kokoaminen ja asiakaspalvelu

    Digisihteerit Allround 40-80h / kk

    Alkaen 1960 €/kk

    Allround-paketti mahdollistaa kokonaisvaltaisen tuen hallintoon. Kokonaisuus skaalataan tarpeenne mukaiseksi.
    * Sivun alalaidassa lisätietoa laskutuksesta ja irtisanomisesta

    Hoidamme työt ajallaan, luotettavasti ja ammattitaidolla.

    Lue lisää palveluistamme

    *Kaikissa kuukausipaketeissa aloitusmaksu 150€. Tämä laskutetaan ensimmäisen laskun yhteydessä.

    Jokaiseen palvelupakettiin kuuluu yrityksen yhteyshenkilö sekä perehtyminen asiakkaan liiketoimintaan ja järjestelmiin. Pro ja Allround -paketteihin kuuluvat myös oma nimetty Digisihteeri. Allround-pakettiin kuuluu myös nimetyn Digisihteerin varahenkilö.

    Palvelupaketin tarkempi sisältö, tuntien käyttö ja viestintä sovitaan aina asiakkaan kanssa yhdessä. Palvelupaketit laskutetaan kuukauden alussa kuukausittain ja tunnit täsmätään kvartaaleittain. Palvelupaketin minimilaskutus on aina vähintään valitun kuukausipaketin summa. Lisätuntien veloitus hinnaston mukaisesti. Palvelupaketeissamme on kahden kuukauden irtisanomisaika. Hintoihin lisätään voimassaoleva ALV, tällä hetkellä 24%.

    ”Mutkattomasti Meetissä, täsmällisesti Teamsissä tai vikkelästi viestitellen”

    Nordic Digital Creations Oy

    Päämajantie 9
    62375 Ylihärmä
    050 3680873