Skip to main content

Assistenttipalvelut

Me pelastamme arkesi

Yhdessä Digisihteerien kanssa pidät yrityksesi velvollisuudet täytettynä ja arjen rattaat pyörimässä. Pelastamme arkesi ottamalla yritykseltä hoitoon erilaisia prosesseja sekä juoksevia asioita ja rutiineja. Näin liiketoiminnan ydinhenkilöiltä ei mene aikaa laskujen pyörittelyyn tai asiakasviestien selaamiseen. Päivää rikkovat jatkuvat keskeytykset ja tekemättömien töiden kuormitus helpottavat, kun teillä on ammattitaitoinen Digisihteeri arjen tukena. Ottamalla Digisihteerit tueksi, pääset tiimisi kanssa keskittymään ydintoimintaan ja liiketoiminnan kehitystehtäviin.

Joustavasti, ammattitaidolla ja diginä!

Digisihteerien hoidettavaksi voit jättää esimerkiksi; osto- ja myyntireskontran, laskutukset, kirjanpidon tositteiden keräämisen, erilaiset HR-tehtävät, sosiaalisen median päivitykset, rekry- ja rakentamisilmoitukset ja erilaiset kilpailutukset.

Saat meidät avuksesi kuukausiveloitteisesti, projektiluonteisesti tai tuntiveloitteisesti. Assistenttipalvelut joustavasti ja ammattitaidolla.

Jos kaipaat toistuville hallinnollisille töille tekijää, on valintasi assistenttipalvelut. Mikäli kaipaat yritystoimintaan strategista näkemystä ja apua myyntiin ja markkinointiin tutustu myös Digisihteerien asiantuntijapalveluihin.

Ota yhteyttä Digisihteereihin

Palvelumme paketoituna

Jätä sihteeri- ja assistenttityöt Digisihteerien huolehdittavaksi. Vapauta aikasi liiketoimintaa eteenpäin vieviin työtehtäviin! Sivun alhaalla lisätietoa laskutuksesta ja muista sopimusasioista.

Digisihteerit

Light

550€ /kk

Yksinyrittäjille tai pieneen tarpeeseen.

Yhdessä suunnitellut assistenttityöt maks 10h/kk

Assistenttitöiden lisäksi paketti sisältää:

  • Salassapitosopimukset
  • Dokumentointi
  • Muistiinpanot
  • Koko Digisihteerit-tiimin tuki
  • Puhelin- ja sähköpostituki
  • arkisin klo 9-16

Light-paketin puitteissa voidaan töinä toteuttaa esimerkiksi:

  • Laskutusta
  • Kuittien keruuta kirjanpitoa varten
  • Somen ylläpitoa

Digisihteerit

Pro

980€ /kk

Viikottaista tukea yrityksesi arkeen.

Yhdessä suunnitellut assistenttityöt maks 20h/kk

Assistenttitöiden lisäksi paketti sisältää:

  • Salassapitosopimukset
  • Dokumentointi
  • Muistiinpanot
  • Nimetty Digisihteeri
  • Koko Digisihteerit-tiimin tuki
  • Puhelin- ja sähköpostituki
  • arkisin klo 9-16

Pro-paketin puitteissa voidaan toteuttaa esimerkiksi:

  • Laskutus ja palkka-aineiston kokoaminen.
  • Somen ylläpito ja asiakaspalvelu somessa.
  • Sisällöntuotantoa

Digisihteerit Allround

1960€ /kk

Päivittäistä tukea yrityksesi arkeen.

Yhdessä suunnitellut assistenttityöt maks 40h/kk

Assistenttitöiden lisäksi paketti sisältää:

  • Salassapitosopimukset
  • Dokumentointi
  • Muistiinpanot
  • Nimetty Digisihteeri
  • Koko Digisihteerit-tiimin tuki
  • Puhelin- ja sähköpostituki
  • arkisin klo 9-16
  • Digisihteerit-paniikkinappi 2 krt / kk

Allround-paketti mahdollistaa kokonaisvaltaisen tuen hallintoon:

  • Johdon assistentti
  • Toimistosihteeri
  • Talousassistentti
  • HR-assistentti
  • Markkinointiassistentti

Digisihteerien assistentit saat myös avuksesi tuntihinnalla 59€ / h + alv.

sihteeri

“Enää en pelkää miten saan ulkoistettua kaiken mahdollisen, vaan tiedän ulkoistuksen käynnistyvän helposti aina uusienkin eteen tulevien tehtävien kohdalla.”

– Coach Kati Niemi, Rakkauden (R)evoluutio

Jutellaan ja räätälöidään sopiva palvelupaketti yrityksenne tarpeisiin!



    Kirjoita lyhyesti millaiselle palvelulle sinulla olisi tarvetta.
    Otamme sinuun yhteyttä niin jutellaan tarkemmin.




    * Kaikissa kuukausipaketeissa aloitusmaksu 150€. Aloitusmaksu laskutetaan ensimmäisen kuukausilaskun yhteydessä. Perehtyminen aloitetaan, kun ensimmäinen kuukausilasku on maksettu.

    Jokaiseen palvelupakettiin kuuluu yrityksen yhteyshenkilö sekä perehtyminen asiakkaan liiketoimintaan ja järjestelmiin. Palvelupaketin tarkempi sisältö, tuntien käyttö ja viestintä sovitaan aina asiakkaan kanssa yhdessä. Palvelupaketit laskutetaan kuukauden alussa kuukausittain ja maksimituntimäärän ylittäneet tunnit täsmätään ja laskutetaan kvartaaleittain. Lisätuntien veloitus hinnaston mukaisesti.

    Palvelupaketeissamme on kuukauden irtisanomisaika. Hintoihin lisätään voimassaoleva ALV, tällä hetkellä 24%.

    Assistenttipalvelut vapauttavat aikaasi ja mahdollistavat kasvun!

    Asiakirja-, dokumentti- ja materiaalivalmistelu

    Valmistelemme ja oikoluemme erilaiset asiakirjat ja dokumentit sekä materiaalit. Oli kyse sitten tietyn aihepiirin esitelmästä tai kokonaisvaltaisesta yritysesittelystä erilaisille yleisöille ja kohderyhmille.

    Digiapuri

    Avustamme yritystäsi ja henkilökuntaasi erilaisten digitaalisten järjestelmien vaivattomaan käyttöönottoon. Voimme myös toimia digitaalisten kokousten ja webinaarien taustatukena ja järjestäjänä.

    BackOffice työt

    Asiakas- ja tuoterekisterien ylläpidot, soittolistojen ylläpidot, tilausseuranta ja reklamaatiokäsittely sekä muu taustatyö.

    Ilmoitukset

    Kauttamme hoituvat esimerkiksi rakentamisilmoitukset tai muut viranomaisilmoitukset sekä rekry- ja työpaikkailmoitukset.

    Logistiikka ja koordinointi

    Erilaiset logistiset järjestelyt aina rahtitilauksista kokonaisvaltaiseen logistiseen seurantaan ja koordinointiin.

    Kokous- ja matkajärjestelyt

    Varaamme puolestanne kokoustilat tarjoiluineen sekä majoitukset, lennot ja kuljetukset. Otamme selvää myös paikallisista käytänteistä ja etiketeistä. Valmistelemme esitysmateriaalit ja lähetämme kutsut. Voimme toimia myös kokouksen digisihteerinä etänä tehden pöytäkirjat valmiiksi ja kuitattavaksi sähköisellä allekirjoituksella.

    Tapahtumajärjestelyt

    Suunnittelemme ja organisoimme puolestanne firman pikkujoulut ja virkistystapahtumat, tyky- ja tyhy-päivät sekä erilaiset henkilöstön koulutus- ja kehittämispäivät.

    sihteeri

    Digisihteerit paniikkinappi

    Välitön tehtävä, joka on hoidettava kiireellisesti saman tien (esimerkiksi selvitystyö, laskutusasia tai päivitys, joka vaatii kiireellisiä toimenpiteitä) Paniikkinapin tehtävät pyritään suorittamaan mahdollisuuksien mukaan jo saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

    sihteeri

    Myynti- ja markkinointiassistentti

    Erilaiset myynnin tukitoiminnot, kuten tarjouslaskenta ja tarjouspyyntöihin vastaaminen sekä reklamaatiokäsittely. Markkinoinnin erilaiset assistenttitehtävät: materiaalien päivitykset, sisällöntuotanto, video- ja kuvaeditointi. Kampanjasuunnittelu ja toteutus. Someryhmien ja -sivustojen ylläpito ja erilaiset mediatiedotteet.

    sihteeri

    HR-assistentti

    Hoidamme erilaiset HR-assistentin tehtävät ammattitaidolla. Hoidamme puolestasi henkilöstöetujen tilaukset ja hallinnoinnin, koulutussuunnittelun, työajanseurannan ja palkka-aineistojen keräämisen sekä rekryilmoitukset, alustavat hakemuskäsittelyt ja haastattelut.

    sihteeri

    Toimistosihteeri

    Kokonaisvaltainen toimistonhallinta asiakaspalvelusta laskutukseen ja asiakirjojen käsittelyyn.

    sihteeri

    Projektisihteeri

    Projektien dokumentointi, kulukohdistus ja seurantaraportit.

    ”Mutkattomasti Meetissä, täsmällisesti Teamsissä tai vikkelästi viestitellen”

    Nordic Digital Creations Oy

    Seuralantie 5, hallintola 2.krs 210
    60220 Seinäjoki
    050 3680873