fbpx Skip to main content

Assistenttipalvelut

Me pelastamme arkesi

Yhdessä Digisihteerien kanssa pidät yrityksesi velvollisuudet täytettynä ja arjen rattaat pyörimässä. Pelastamme arkesi ottamalla yritykseltä hoitoon erilaisia prosesseja sekä juoksevia asioita ja rutiineja. Näin liiketoiminnan ydinhenkilöiltä ei mene aikaa laskujen pyörittelyyn tai asiakasviestien selaamiseen. Sano EI päivää rikkoville jatkuville keskeytyksille, sillä Digisihteerien kanssa ne ovat historiaa. Ottamalla Digisihteerit tueksi, pääset tiimisi kanssa keskittymään ydintoimintaan ja liiketoiminnan kehitystehtäviin.

Joustavasti, ammattitaidolla ja diginä!

Digisihteerien hoidettavaksi voit jättää esimerkiksi; osto- ja myyntireskontran, kirjanpidon tositteiden keräämisen, erilaiset HR-tehtävät, sosiaalisen median päivitykset, rekry- ja rakentamisilmoitukset ja kilpailutukset. Digisihteerien avulla onnistuu myös perinteisten sekä digitaalisten kokousten ja webinaarien järjestelyt sekä ylläpito.

Saat meidät avuksesi kuukausiveloitteisesti, projektiluonteisesti tai tuntiveloitteisesti.

Palvelumme paketoituna

Jätä sihteeri- ja assistenttityöt Digisihteerien huolehdittavaksi. Vapauta aikasi liiketoimintaa eteenpäin vieviin työtehtäviin! Alhaalla lisätietoa laskutuksesta ja muista sopimusasioista.

Digisihteerit

Light

1180€ /kk

Paketti sisältää:

  • Dokumentointi
  • Prosessikuvaus
  • Muistiinpanot
  • Koko Digisihteerit-tiimin tuki
  • Puhelin- ja sähköpostituki
  • arkisin klo 9-16
  • Maksimi tuntimäärä 20h/kk

Light-paketin puitteissa voidaan toteuttaa esimerkiksi:

  • Laskutus & Asiakaspalvelu

Digisihteerit

Pro

1650€ /kk

Paketti sisältää:

  • Dokumentointi
  • Prosessikuvaus
  • Muistiinpanot
  • Nimetty Digisihteeri
  • Koko Digisihteerit-tiimin tuki
  • Puhelin- ja sähköpostituki
  • arkisin klo 9-16
  • Maksimi tuntimäärä 30h/kk

Pro-paketin puitteissa voidaan toteuttaa esimerkiksi:

  • Laskutus ja palkka-aineiston kokoaminen.
  • Somen ylläpito asiakkaan suunnitelman mukaan ja asiakaspalvelu somessa.

Digisihteerit Allround

2490€ /kk

Paketti sisältää:

  • Dokumentointi
  • Prosessikuvaus
  • Muistiinpanot
  • Nimetty Digisihteeri & vara Digisihteeri
  • Koko Digisihteerit-tiimin tuki
  • Puhelin- ja sähköpostituki
  • arkisin klo 9-16
  • Digisihteerit-paniikkinappi 2 krt / kk
  • Maksimi tuntimäärä 50h/kk

Allround-paketti mahdollistaa kokonaisvaltaisen tuen hallintoon:

  • Johdon assistentti
  • Toimistosihteeri
  • Talousassistentti
  • HR-assistentti
  • Markkinointiassistentti

“Enää en pelkää miten saan ulkoistettua kaiken mahdollisen, vaan tiedän ulkoistuksen käynnistyvän helposti aina uusienkin eteen tulevien tehtävien kohdalla.”

– Coach Kati Niemi, Rakkauden (R)evoluutio

Jutellaan ja räätälöidään sopiva palvelupaketti yrityksenne tarpeisiin!



    Kirjoita lyhyesti millaiselle palvelulle sinulla olisi tarvetta.
    Otamme sinuun yhteyttä niin jutellaan tarkemmin.




    * Kaikissa kuukausipaketeissa aloitusmaksu 275€. Aloitusmaksu laskutetaan ensimmäisen kuukausilaskun yhteydessä. Perehtyminen aloitetaan, kun ensimmäinen kuukausilasku on maksettu.

    Jokaiseen palvelupakettiin kuuluu yrityksen yhteyshenkilö sekä perehtyminen asiakkaan liiketoimintaan ja järjestelmiin. Palvelupaketin tarkempi sisältö, tuntien käyttö ja viestintä sovitaan aina asiakkaan kanssa yhdessä. Palvelupaketit laskutetaan kuukauden alussa kuukausittain ja maksimituntimäärän ylittäneet tunnit täsmätään ja laskutetaan kvartaaleittain. Lisätuntien veloitus hinnaston mukaisesti.

    Palvelupaketeissamme on kahden kuukauden irtisanomisaika. Hintoihin lisätään voimassaoleva ALV, tällä hetkellä 24%.

    Asiakirja-, dokumentti- ja materiaalivalmistelu

    Valmistelemme ja oikoluemme erilaiset asiakirjat ja dokumentit sekä materiaalit. Oli kyse sitten tietyn aihepiirin esitelmästä tai kokonaisvaltaisesta yritysesittelystä erilaisille yleisöille ja kohderyhmille.

    Digiapuri

    Avustamme yritystäsi ja henkilökuntaasi erilaisten digitaalisten järjestelmien vaivattomaan käyttöönottoon. Voimme myös toimia digitaalisten kokousten ja webinaarien taustatukena ja järjestäjänä.

    BackOffice työt

    Asiakas- ja tuoterekisterien ylläpidot, soittolistojen ylläpidot, tilausseuranta ja reklamaatiokäsittely sekä muu taustatyö.

    Ilmoitukset

    Kauttamme hoituvat esimerkiksi rakentamisilmoitukset tai muut viranomaisilmoitukset sekä rekry- ja työpaikkailmoitukset.

    Logistiikka ja koordinointi

    Erilaiset logistiset järjestelyt aina rahtitilauksista kokonaisvaltaiseen logistiseen seurantaan ja koordinointiin.

    Kokous- ja matkajärjestelyt

    Varaamme puolestanne kokoustilat tarjoiluineen sekä majoitukset, lennot ja kuljetukset. Otamme selvää myös paikallisista käytänteistä ja etiketeistä. Valmistelemme esitysmateriaalit ja lähetämme kutsut. Voimme toimia myös kokouksen digisihteerinä etänä tehden pöytäkirjat valmiiksi ja kuitattavaksi sähköisellä allekirjoituksella.

    Tapahtumajärjestelyt

    Suunnittelemme ja organisoimme puolestanne firman pikkujoulut ja virkistystapahtumat, tyky- ja tyhy-päivät sekä erilaiset henkilöstön koulutus- ja kehittämispäivät.

    Digisihteerit paniikkinappi

    Välitön tehtävä, joka on hoidettava kiireellisesti saman tien (esimerkiksi selvitystyö, laskutusasia tai päivitys, joka vaatii kiireellisiä toimenpiteitä) Paniikkinapin tehtävät pyritään suorittamaan mahdollisuuksien mukaan jo saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

    Myynti- ja markkinointiassistentti

    Erilaiset myynnin tukitoiminnot, kuten tarjouslaskenta ja tarjouspyyntöihin vastaaminen sekä reklamaatiokäsittely. Markkinoinnin erilaiset assistenttitehtävät: materiaalien päivitykset, sisällöntuotanto, video- ja kuvaeditointi. Kampanjasuunnittelu ja toteutus. Someryhmien ja -sivustojen ylläpito ja erilaiset mediatiedotteet.

    HR-assistentti

    Hoidamme erilaiset HR-assistentin tehtävät ammattitaidolla. Hoidamme puolestasi henkilöstöetujen tilaukset ja hallinnoinnin, koulutussuunnittelun, työajanseurannan ja palkka-aineistojen keräämisen sekä rekryilmoitukset, alustavat hakemuskäsittelyt ja haastattelut.

    Toimistosihteeri

    Kokonaisvaltainen toimistonhallinta asiakaspalvelusta laskutukseen ja asiakirjojen käsittelyyn.

    Projektisihteeri

    Projektien dokumentointi, kulukohdistus ja seurantaraportit.

    ”Mutkattomasti Meetissä, täsmällisesti Teamsissä tai vikkelästi viestitellen”

    Nordic Digital Creations Oy

    Ylistarontie 148
    62375 Ylihärmä
    050 3680873